نوار دیواره سنگین ماکرونوا (OVD)

Sunstream Macronova OVD Drip Lines

مشاوره و خرید

جهت دریافت مشاوره و سفارش، فرم زیر را تکمیل کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

نوار دیواره سنگین ماکرونوا (سری OVD) محصول شرکت سان استریم (به انگلیسی:Sunstream) کشور ترکیه است. این نوارها با ضخامت‌های مختلف دیواره و فواصل متفاوت پلاک‌ها طراحی و تولید می‌شود. نوارهای سری OVD قابلیت استفاده برای انواع محصولات کشاورزی را داراست. این نوارها به دلیل صرفه جویی‌ها و کاهش هزینه‌های آبیاری و همچنین کیفیت و عملکرد عالی بسیار محبوب است. در ادامه به طور کامل به ویژگی‌ها، مزایا و کاربردهای نوار دیواره سنگین ماکرونوا (OVD) می‌پردازیم.

ساختار نوارهای دیواره سنگین ماکرونوا (OVD)

نوارهای دیواره سنگین ماکرونوا (سری OVD) در اقطار 22،16 و 25 میلی‌متر تولید و عرضه می‌شود. ضخامت دیواره نوارها بین 15 تا 60 میلی‌متر است. نصب قطره‌چکان‌هادر فواصل استاندارد 15 تا 120 سانتی‌متر صورت می‌گیرد. آبدهی قطره‌چکان‌ها معادل 1.2 تا 3.2 لیتر در ساعت (در فشار 1 بار) است. حداقل درجه فیلتراسیون مورد نیاز معادل 120 مش یا 125 میکرون است.

کاربرد و مزایای نوار دیواره سنگین ماکرونوا (OVD)

نوار دیواره سنگین ماکرونوا در برابر اشعه UV، مواد شیمیایی و کودهای مورد استفاده در کشاورزی مقاومت دارد. ضریب تغییرات (CV) بسیار پایین بوده که در عمل به معنی یکنواختی هرچه بالاتر در آبیاری است. نوارهای آبیاری هایپرنوا به شما در صرفه جویی مصرف آب، کودها، علف کش‌ها، آفت کش‌ها و قارچ کش‌ها کمک می‌کند. میزان گل شدن خاک و نمک خاک را کاهش می‌دهد و رشد علف‌های هرز را کمتر می‌کند. میزان آب را به طور دقیق کنترل می‌کند و از هدر رفت آب جلوگیری می‌کند. نصب و جمع ‌آوری آن بسیار آسان و کم هزینه است. صرفه جویی در مصرف انرژی و کیفیت و بازدهی بالای محصول، نوار آبیاری ماکرونوا را به یک محصول عالی، با کیفیت و مقرون به صرفه تبدیل کرده است که به طور چشم‌گیری هزینه‌های آبیاری را کاهش می‌دهد. با نوارهای دیواره سنگین ماکرونوا، گیاه‌های شما رشد یکنواخت و مطلوب‌تری خواهند داشت.

توضیحات تکمیلی

کاتالوگ نوار دیواره سنگین ماکرونوا (OVD)

تعداد صفحات: 4 صفحه