بنیز تجهیز؛ از گذشته تا به امروز

چکیده:

در ویدیوی زیر مروری بر فعالیت‌های شرکت بنیز تجهیز در زمینه مشاوره، طراحی، تامین و اجرای سیستم‌های نوین آبیاری (سیستم‌های فیلتراسیون، ماشین‌های آبیاری، آبیاری زیرسطحی، قطره‌چکان و سیستم‌های هواشناسی و ...) و همچنین صنعت تصفیه آب خواهیم داشت.

مقدمه

شرکت بنیزتجهیز با اتکا به تجارب مدیران و کارشناسان خود در بخش های مختلف توانسته با تأمین کالاهای با کیفیت و ارائه خدمات مناسب، بخش قابل توجهی از پروژه های داخل و همچنین برخی از پروژه‌های خارج از کشور را به خود اختصاص دهد.
در بخش کشاورزی پروژه هایی همچون؛ خداآفرین، فتحعلی، گلفرج، یکانات، باهوکلات، لیکوان، آبیاری زیرسطحی یونجه در بوئین زهرا، آبیاری زیرسطحی باغات پسته، مرکبات، نخیلات و …، و در بخش صنعت؛ پتروشیمی تندگویان، کارون، نیروگاه اتمی بوشهر، کارخانه راشا کاسپین، خودروسازی مدیران، زرماکارون و … از جمله‌ پروژه‌های انجام شده در ایران توسط شرکت بنیز تجهیز است.

این را هم بخوانید:  بست ویکتولیک: انقلابی در صنعت بست و اتصالات
این را هم بخوانید:  همه چیز درباره شیر تخلیه هوا (Air Valve)

مرور پروژه‌ها

در ویدیوی زیر مروری بر فعالیت‌های شرکت بنیز تجهیز در زمینه مشاوره، طراحی، تامین و اجرای سیستم‌های نوین آبیاری (سیستم‌های فیلتراسیون، ماشین‌های آبیاری، آبیاری زیرسطحی، قطره‌چکان و سیستم‌های هواشناسی و …) و همچنین صنعت تصفیه آب خواهیم داشت.

فهرست مطالب

دیدگاه‌ها

دیدگاهی ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه نوشته: