ماشین آبیاری مینی پیوت

Otech Mini Pivot irrigation machine

مشاوره و خرید

جهت دریافت مشاوره و سفارش، فرم زیر را تکمیل کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

ساختار هرمی فشرده از فولاد گالوانیزه با دو تسمه در طرفین با لوله به ضخامت 4 میلی متر. آب‌بندی از طریق چرخش روی لوله عمودی که توسط آب‌بندی لبه‌ای از فشار کم تضمین می‌شود. بهترین ارزش پولی برای وسایل تا حداکثر دو دهانه که حجم مورد نیاز دال بتنی را برای حفظ سطح کشت بیشتر کاهش می دهد. نقطه محوری مرکز دایره آبیاری است. وظیفه آن حفظ دهانه در مرکز بسته است. از این رو، باید دو نیروی اصلی را تحمل کند: نیروی کششی دهانه های متحرک و وزن دهانه اول. علاوه بر مقاومت واحد هر عنصر از نقطه محوری، مقاومت ساختاری کلی مجموعه ضروری است. به همین دلیل، Otech از فولاد با کیفیت بالا S275 و گالوانیزه NF EN ISO 1461 برای بدست آوردن یک ساختار آزمایش شده و متشکل از یک سیستم مدیریت الکتریکی مطابق با NF EN909 فوریه 2009 + A1 استفاده می کند.

کلکتور برق

کلکتور الکتریکی با حداقل دوازده حلقه (25 A تا 500 ولت) IP233 ضد آب ضد اشعه ماوراء بنفش زیر درپوش، نصب شده بر روی بلبرینگ ضد آب، کنتاکت های سه گانه، بلوک ترمینال، مستعد حلقه های اضافی و کدگذار زاویه ای. تولید فرانسوی در مفهوم Otech

عنصر مرکزی

به عنوان استاندارد، اتصال با اولین IP233 ضدآب ضد اشعه ماوراء بنفش، باعث کاهش فشار روی آرنج بالایی برای زمین های سخت می شود. کوپلر فولادی گالوانیزه برای محافظت از دو لبه کم فشار در برابر تهدیدات محیطی (UV، طوفان شن و غیره).

برای این محصول کاتالوگ تعریف نشده است