لوله قطره چکان‌دار مرکور (FPC و OPC)

Sunstream Mercure PC FPC & OPC Drip Lines

مشاوره و خرید

جهت دریافت مشاوره و سفارش، فرم زیر را تکمیل کنید تا مشاوران ما شما را راهنمایی کنند.

لوله قطره چکان‌دار مرکور (سری FPC و OPC) محصول شرکت تولید تجهیزات آبیاری سان استریم (به انگلیسی:Sunstream) کشور ترکیه است. بیشترین کاربرد این لوله‌‎ها در زمین‌‎های شیب‌دار، درختان میوه، پرورش گل و گلکاری، درختان زیتون، گلخانه‌ها، تاکستان‌ها، صیفی‌جات، محصولات با پوسته سخت مثل بادام، گردو و پسته است. لوله‌های مرکور مخصوص آبیاری زیر سطحی است اما امکان نصب روی سطح را نیز دارد. لوله‌های سری FPC و OPC بر اساس ISO 8796 در برابر تنش‌های محیطی بسیار مقاوم است. عملکرد جبران فشار یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ لوله‌های PC (مخفف: Pressure Compensated) است. در ادامه به طور کامل به ویژگی‌ها، مزایا و کاربردهای لوله قطره چکان‌دار مرکور (FPC و OPC) می‌پردازیم.

ساختار لوله‌های قطره چکان‌دار مرکور (FPC و OPC)

لوله‌های قطره چکان‌دار مرکور (سری FPC و OPC) در اقطار 22،20،16 و 25 میلی‌متر تولید و عرضه می‌شود. ضخامت دیواره لوله‌ها بین 400 تا 1100 میکرون است. نصب قطره‌چکان‌هادر فواصل استاندارد 20 تا 200 سانتی‌متر صورت می‌گیرد. آبدهی قطره‌چکان‌ها معادل 1،1.6 و 2 لیتر در هر ساعت است. حداقل درجه فیلتراسیون مورد نیاز معادل 140 مش یا 105 میکرون است. فضای زیاد در محل استقرار دیافراگم سیلیکونی، مکانیزم خودشویندگی قطره‌چکان را فراهم می‌سازد.

کاربرد و مزایای لوله قطره چکان‌دار مرکور (FPC و OPC)

لوله‌های آبیاری مرکور در برابر تنش‌های محیطی، اشعه UV، مواد شیمیایی و کودهای مورد استفاده در کشاورزی مقاومت دارد. سطح وسیع فیلتراسیون، بعد از دیافراگم سیلیکونی مانع از ورود ذرات می‌شود. عملکرد جبران فشار لوله‌های FPC و OPC بر خلاف سایر قطره‌چکان‌ها از طریق یک مسیر کنگره‌ای مقعر تضمین می‌شود. لوله‌های مرکور دارای مکانیزم آنتی سیفون می‎‌باشد که از انسداد و مکش خاک به درون قطره چکان‌ها جلوگیری می‌کند. مقطع عبور آب در این لوله‌ها بسیار وسیع است تا از گرفتگی جلوگیری شود. همچنین دارای مکانیزم تنظیم فشار و آبدهی ثابت در دامنه فشار کاری 0.5 تا 5 بار می‌باشد. لوله‌های قطره چکان‌دار مرکور (سری FPC و OPC) مخصوص آبیاری زیر سطحی است اما امکان نصب روی سطح را نیز دارد. بیشترین کاربرد این لوله‌‎ها در زمین‌‎های شیب‌دار، درختان میوه، پرورش گل و گلکاری، درختان زیتون، گلخانه‌ها، تاکستان‌ها، صیفی‌جات، محصولات با پوسته سخت مثل بادام، گردو و پسته است.

توضیحات تکمیلی

کاتالوگ لوله قطره چکان‌دار مرکور (FPC و OPC)

تعداد صفحات: 4 صفحه